Digitalni marketing in komuniciranje na spletu
Vabljeni k vpisu na serijo delavnic na temo digitalnega marketinga, družbenih omrežij in poslovnega komuniciranja na spletu.
Delavnice bodo potekale v računalniški učilnici na Posoškem razvojnem centru med 13.00 in 16.00 in bodo izvedene ob prijavi najmanj 10 udeležencev. Lahko se prijavite na vse ali le posamično delavnico.
Cena posamične delavnice: 69,28 EUR z DDV
Svoj interes za obisk delavnice oddate s pomočjo spletnega obrazca: https://forms.gle/xjp9dDRkTsWeeums7
Več informacij: Anja Colja, anja.colja@prc.si ali 05/ 38 41 512.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- Torek, 31.1. – Komunikacija na družbenih omrežjih – pisanje promocijskih besedil
Način komunikacije je odvisen od tega, s kom in kaj želimo komunicirati, poleg tega pa je pomembno, da znamo komunikacijo ustrezno prilagoditi komunikacijskemu kanalu. Vse oblike besedil niso nujno primerne za vsa omrežja, zato moramo zakonitosti omrežij dobro poznati in besedila tudi ustrezno prilagoditi.Vsebina:
• Besedila kot orodje za komunikacijo s ciljno skupino
• Značilnosti in zgradba besedil (dolžina, strukturiranost, call-to-action)
• Slog in ton komuniciranja
• Pravila komuniciranja v besedilih za medije, na spletni strani in družbenih omrežjih
• Primeri dobre praksePrijavnica za delavnico: https://prijave.snipi.si/ZaehkhjAy6
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
• petek, 17.2. – Stric Google nas gleda: osnove Google analitike in oglaševanja
Ključ do uspešnosti podjetij je tudi njihova prisotnost na Googlu. Google ponuja celo paleto oglaševalskih možnosti in spletnih orodij, ki jih moramo poznati, da bomo lahko zasnovali uspešno oglaševalsko kampanjo.Vsebina: - Vpogled v Google spletna orodja
- Search console
- hitrost strani
- analitika
- MyBusiness
- Osnove Google Analytics
- Osnove SEO optimizacije spletne strani
- Vpogled v oglaševalska orodja (Google Ads)
- Vzpostavitev oglasne kampanje in primeri dobrih praks
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
• Sreda 22.2. – Izberite družbeno omrežje za vaše potrebe: spoznajmo LinkedIn in Instagram
Družbenih omrežij je dandanes veliko, ni pa nujno, da je naša ciljna publika prisotna na vseh. Da lahko družbena omrežja izkoristimo za doseganje zastavljenih ciljev, moramo poznati njihove zakonitosti.
Vsebina:
• Splošne zakonitosti omrežij LinkedIn in Instagram
• Terminski načrt objav na omrežjih
• Slog in ton komuniciranja na omrežjih
• Vsebina objav na omrežjih
• Primeri dobre prakse
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
• Torek, 7.3. – Napredno oglaševanje na Facebooku
Oglaševanje je nepogrešljiv del uporabe omrežja Facebook za optimalno doseganje naših ciljev. Zasnova kampanj je odvisna od tega, kaj želimo z njimi doseči, zato je pomembno, da poznamo možnosti oglaševanja, ki jih omrežje ponuja.
Vsebina:
• Facebook Business Manager (dodajanje dostopov, načinov plačila ipd.)
• Razčlenitev Facebook oglaševanja od A do Ž
• Kako postaviti Facebook prodajni lijak
• A/B testiranje
• Analiza oglasnih kampanj
• Kreiranje in vzpostavitev Facebook Pixla
• Napredno targetiranje (Custom Audiences, Lookalike Audience, Remarketing)
• Primeri dobre prakse
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
• Torek, 22.3. – Urejanje fotografij za splet
Družbena omrežja in ostale spletne platforme so mesto, kjer so fotografije skorajda obvezen del deljenih vsebin. Platforme imajo specifične zakonitosti, na katere moramo biti pozorni, ko fotografije izbiramo in pripravljamo za objavo.
Vsebina:
• Uporaba fotografij na spletu
• Spletna omrežja in uporabni formati
• Grafična orodja za urejanje fotografij
• Alternativna orodja (brezplačna orodja)
• Konceptualna zasnova / oblikovanje / dodajanje besedil
• Praktični prikaz (potek dela urejanja fotografij za družbena omrežja)
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –